Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie

Przedstawiciel handlowy

Celem kursu jest nabycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy przedstawiciela handlowego.

Uczestnik szkolenia po zakończeniu kursu będzie potrafił:
• stosować zasady savoir-vivru zgodnie z obowiązującymi standardami,
• budować autorytet własny i firmy zgodnie z normami obyczajowymi i etycznymi,
• szanować godność drugiej osoby zgodnie z normami obyczajowymi i etycznymi,
• stosować zasady estetycznego wyglądu osobistego oraz stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi normami obyczajowymi, ergonomicznymi i estetycznymi,
• prowadzić rozmowy z pracownikami, kontrahentami bezpośrednio i/lub telefonicznie zgodnie z przyjętymi zasadami kultury i etyki,
• prezentować pozytywną postawę wobec rozmówców zgodnie z przyjętymi zasadami kultury i etyki,
• przygotować korespondencję okolicznościową zgodnie z obowiązującymi wzorami i normami obyczajowymi, estetycznymi i etycznymi.
• analizować i prognozować zmiany popytu i podaży danego produktu zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami,
• identyfikować słabe i mocne strony w działalności na rynku z wykorzystaniem analizy rynku,
• identyfikować szanse i zagrożenia prowadzonej działalności akwizycyjnej z wykorzystaniem analizy otoczenia,
• określić kryteria podziału rynku na segmenty zgodnie z przyjętymi procedurami i normami,
• analizować motywy postępowania konsumentów w określonym segmencie zgodnie z przyjętymi procedurami i normami,
• analizować szanse powodzenia w wybranym segmencie rynkowym zgodnie z przyjętymi procedurami i normami,
• wybrać segment docelowy rynku i określić metody działania w nim zgodnie z przyjętymi procedurami i normami.
• dobrać miejsce i czas do przeprowadzenia procesu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami,
• przeprowadzić wywiad i rozmowę z potencjalnym nabywcą zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami,
• dobrać właściwe metody zaprezentowania produktu potencjalnemu nabywcy zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami,
• identyfikować zasady finalizowania sprzedaży,
• przezwyciężać obiekcje klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami,
• w przypadku reklamacji zainicjować i przeprowadzić postępowanie z tytułu niezgodności z umową kupna-sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami,
• prezentować pozytywną postawę wobec nabywcy zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami.