Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie

lokal do wynajecia

Profesjonalna obsługa klienta

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.).

Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów.
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą umieć:
• Uświadamiać sobie osobiste korzyści płynące ze sprzedaży.
• Określić denotacyjne i konotacyjne znaczenie pojęcia „dobrej sprzedaży".
• Określić całościowy system obsługi klienta.
• Określić denotacyjne i konotacyjne znaczenie pojęcia „profesjonalizm w sprzedaży".
• Rozpoznać teoretyczny model komunikacji.
• Wywierać pozytywne wrażenie na innych.
• Elastycznie i pozytywnie komunikować się z klientami.
• Profesjonalnie przygotowywać się do rozmów handlowych.
• Profesjonalnie odnosić się do przeprowadzonych rozmów handlowych.
• Umieć rozróżnić język cech i język korzyści w sprzedaży.
• Wywierać wpływ w sprzedaży poprzez stosowanie języka korzyści.
• Znać podstawowe motywacje nabywcze ludzi i motywacje klientów związanych z firmą.
• Identyfikować potrzeby klienta za pomocą systemu pytań.
• Prezentować produkty i usługi według modelu perswazyjnego.
• Określić pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej.
• Reagować pozytywnie na zastrzeżenia.
• Rozpoznawać podstawowe zagrożenia w kontaktach z klientami.
• Odczytywać sygnały zainteresowania zakupem.
• Wywierać delikatny wpływ w przełomowych momentach sprzedaży.
• Znać sposoby zdobywania „klientów na całe życie".
• Stworzyć wizję dalszego doskonalenia się w zawodzie